Grillning och bad!

Igår bestämde vi oss för att åka till Lille Viktior och grilla!

Här sitter Mikael och Andreas och väntar på
att elden ska bli glöd...
tog visst inte kort på alla men vi andra var: Jag, Pär,
Jocke, Alexandra,Martina och Maria! =)

Jag och Maria tänkte ialla fall bada först! jag hade
haft en VARM dag på jobbet innan!

Det va en helt underbar kväll, det ända som förstörde
var som vanligt dom förbannade knotten!

Maria tyckte jag va töntig för jag gick i via "kärringstegen" och
sen gick jag upp ganska snabbt igen. jag förklarade för henne att när
man kommer upp i åren räcker det att gå i och kyla ner sig lite snabbt sen
kan man gå upp igen. Man behöver inte plaska runt i flera timmar som man
gjorde när man var yngre...

Den några år yngre Maria som hellst inte ville komma upp
ur vattnet! =)

Alexandra valde att stå över badet, hon hade trots allt
varit inne tidigare på dan och badat.

Kommentarer
Postat av: mamman

Det ser härligt ut! Ja det är riktigt att man nöjer sej med ett dopp när man blivit äldre! Ummm precis som mamma....

2009-07-02 @ 16:42:14
Postat av: Anonym

Ha ha ha.. Oj, vad jag garvar !! Ja, tänk vad tokiga de är de där ungdomarna som ska plaska hela dagen... Ha ha ha...

2009-07-02 @ 21:20:47
Postat av: Anonym

Ha ha ha. Jag asgarvar. Tur att inte Maria vet riktigt HUR annorlunda livet blir när man "kommer upp i åren"... Ha ha ha

2009-07-02 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0