Grönsakssoppa

Det är nästan så man kan tro att detta har blivit
en matblogg nu! =)
Jag har det ju lite jobbigt med maten för tillfället...
har typ blivit vegetarian, problevmet är ju bara att jag
nästan inte gillar några grönsaker alls.. bara råa och det
kan ju vara lite svårt att laga mat på de =)

Men grönsakssoppa är ganska ok i alla fall så
det fick det bli igår!

Fin va??
Broccolin och blomkålen är dock mest till Pär.
Jag och broccoli är inte bästa vänner precis,
man kan säga att vi hatar varandra...

Denna gången blev det en redd soppa, mycket
nöjd med detta!


Kommentarer
Postat av: mamman

Soppan ser väldigt fin ut. Man skulle nästan kunna tro att jag varit där!

Bullarna såg inte heller dumma ut...Kram från mamman

2009-11-10 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0