Höstmys!

Ja nu va de ju ett VÄLDIGT tag sedan jag skrev nåt här...
Har inte haft några krafter. Men idag känns det som dom är tillbaka!
Jippie!!
Har precis gjort en jättegod pastasallad!

Skriver vad jag hade i den ifall nån är sugen! =)
Pasta snäckor, isbergssallad, gurka, paprika, sockerärtor,
skinka, tärnad ost, äpple och vindruvor!
Sen Rhode island sås till det!
Tänkte ha i avocado med men orkade inte kleta med det. =)

Nu spöregnar det ute!
Riktigt höst mys! Så jag har tänt lite levande
ljus å sitter här och myser!

Har faktiskt sytt lite på gardinerna till plan idag!
Hoppas jag orkar sy lite till snart!
Att sy gardiner är Guds straff till människan!


Kommentarer
Postat av: mamman

Äntligen lite liv på bloggen!! Skönt att höra att krafterna börjar komma tillbaka. Köpte du armbandet?

Synd att kakan tog slut.... Kram

2009-09-21 @ 17:44:37
URL: http://matmammancarina.blogg.se/
Postat av: Martina

Gött du e tillbaka! Inlägg varje dag nu tack...inget om hur fiiiint område du bor i lr bajs tack =)

2009-09-22 @ 22:09:18
Postat av: Josefin

haha! ska försöka! vet inte hur jag ska kunna unvika att skriva om vårat fina område som ligger brevid lyx krogen Babylon bara! =)

2009-09-23 @ 10:04:04
URL: http://princeandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0