Sista dagen

Igår var det sista dagen på Pärs semester.
För att det inte skulle kännas allt för jobbigt så
grillade vi på kvällen, mums!

Förra veckan var vi även på systemet och
jag slog till och köpte 2 cider!
har ju inte druckit på typ ett år så det här såg jag
fram emot. Vi grillade även förra helgen( grillar typ
varje dag) =) och till det tog jag en cider. Åh sommar tänkte jag!
Drack ungefär 1/4 burk sen fick jag så ont i
armarna så jag fick ge upp...
Alkoholen går nämligen alltid direkt ut i armarna
på mej, nåt jag ärvt av min mor tror jag...
Men igår gjorde jag ett nytt försök.
Skam den som ger sej!
Och denna gång drack jag upp nästan hela och kände
mej relativt nykter! =) Så nästa gång kanske
jag klarar en hel, fast nu e dom ju slut och
jag vet ju inte om jag har vägarna förbi systemet än
på ett tag så då är det väl bara att börja om från början igen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0