Massproduktion

Nu har jag börjat på en massproduktion
av dregglisar!
Tänkte att det kunde behövas en del =)
Får se om jag kanske kan få sålt några också,
känns som det är ganska poppis med dregglisar nu.
Får väl spara dom till julmarknaden annars =)

En rejäl hög =)

Så här ser dom olika tygerna ut, det vita är baksidor som jag
har gjort av en fleecefilt jag köpte på Ikea =) ekonomiskt!

Här är ett gäng till som är halvklara.
Nu väntar jag på tryckknappar som jag har beställt,
hoppas dom kommer nu i veckan! 100 st, men de kommer
väl inte räcka så länge...


Kommentarer
Postat av: sofia juhlin

Hej!

Vad stor han har blivit, tycker att han känns så "gammal", men en riktig sötnos. Går det bra tycker du. Jag skulle gärna vilja köpa lite dregglisar av dig. Caspian dregglar hela tiden nu är alldeles dyblöt på bröstet. Kram

2010-05-15 @ 14:25:39
Postat av: josefin

ja han växer så de knakar! ja de va inte länge han kändes som en bebis, men de är väl för han är ganska stor =) Det får du gärna, vilka vill du ha? ska ni inte hälsa på mamma snart så jag kan komma dit och träffa er med? va så himla länge sen nu! kram

2010-05-15 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0