Hemmabygge

Underbart söta lilla Milo har dom senaste fyra
nätterna bestämt sig för att vara vaken i två timmar i sträck.
Och det ända som hjälper för att han inte ska gråta är
att jag bär runt på han... Han är tung vill jag lova!!
Inatt satt jag på en stol och höll  honom i famnen, trodde
min arm skulle gå av! Hade ju inget armstöd för vi har
ju ingen soffa där uppe. Så idag försökte vi oss på ett
litet "hemmabygge" och gjorde en egen soffa så jag ska slippa
gå ner och sätta mej.

Så här fin blev den!
Vi hämtade in alla trädgårdsdynor, la över ett täcke
och bullade upp med massa kuddar. Och sen en filt om det
blir kallt. =)
Så nu får vi se om denna duger inatt!
Eller ja, hellst vill jag inte behöva använda den utan
vakna utvilad vid sju =)


Kommentarer
Postat av: mamman

Ser ju riktigt mysigt ut! Undrar om det blir bättre med gungstolen?

2011-01-30 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0