Student och bal

Har kommit på att jag får nog skriva om lite vardagliga saker och inte bara om sånt jag har sytt, kommer ju inte bli så mycket uppdatering annars. Hinner ju inte sitta och sy hela dagarna!=)

I helgen som var så tog mitt söta kusinbarn Emma studenten och på söndan var det
bal, här kommer lite härliga bilder på det!

Så här glad kan man vara på sin student dag!

Jag gav henne en vattenpicka som dagen till ära var
fylld med något annat än vatten=)

Hade även fyllt en nappflaska med lite smarrigheter!

Student tjejen!

Här är hon på balen med kavaljer!

Så här fin var hon i håret.

Här är dom i "bilparaden" till balen, duktig tjej som har bälte på sig!=)
Och dagen efter tog hon även sitt körkort! världens duktigaste tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0