Vitt och fint

Nu är äntligen våran trapp färdig målad!
Första lagret målades i november och det fjärde och sista idag. =)
Tar lite tid eftersom det bara kan göras på helger, eftersom vi måste göra
det tidigt på dan så det hinner torka tills det är dags
att gå upp och sova.
Sen behöver ju den lilla lämna hemmet också, ellt blir lite
lättare då =)

Så här såg den ut innan, Inte så snyggt med svarta kanter,blir
ganska mörkt.
Lägg märke till att det saknas matta på två steg. Det räckte
tydligen inte till dom...

Och så här blev det! Mycket ljusare och finare!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint!! Vilken effekt det blir med lite vit färg.

Det där med att saker inte riktigt räcker till tänkte jag göra ett tema på. Hela mitt hem består ju av "räckte inte till..". Ha ha..

2012-01-30 @ 07:35:50
Postat av: mamman

Nu vill mormor se ett staket också INNAN det händer en olycka!!!

Själv får jag nästan svindel när jag går ner...Kram kram!

2012-01-30 @ 18:19:52
Postat av: Rebecca

Superfint! Det blev en jäkla skillnad :)

2012-01-30 @ 22:37:04
Postat av: Robert Malm

Mycket snyggt!

Förstår precis varför det tog sån tid, vi har exakt samma förutsättningar här! :D

2012-02-02 @ 10:50:04
URL: http://lyckhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0