Aj

Idag har jag typ haft ryggskott eller nåt, har iaf inte kunnat stå rakt och knappt kunnat gå. Givetvis ville milo ut och leka bara för att jag knappt kunde röra mig och går som en kärring... Som tur är har vi en bänk bredvid sandlådan så jag slog mig ner där. Vet att det är bra att röra på sig när man har ont i ryggen men det gick ca 30 sekunder i taget innan jag trodde jag skulle ramla ihop.
När vi gick in la jag mig en stund i soffan, tänkte de skulle vara skönt att vila ryggen lite. Men det slutade med att jag fick ringa hem Pär från jobbet för jag kunde verkligen inte ta mig upp!
Hoppas det har försvunnit imorrn när jag vaknar!


Kommentarer
Postat av: Martina

´Vi börjar bl gamla nu Jossan! :) Eller så tränar vi lite för lite! ;)

2013-02-04 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0