Idè

Fick världens idè igår! På Maxi finns det udda örngott i olika färger och mönster.
Dom kostar 4 st för 40kr, och jag har räknat ut att man kan få ut en liten
klänning på ett örngott!
Så jag köpte på mig några stycken så nu är det bara att
börja producera!

Började med att köpa åtta stycken ifall det inte skulle fungera...Men kolla
vad många olika fina det finns!!

Jag började testa med det prickiga, så himla gulligt!
Klippte upp det så det blev ett tyg stycke.

Det gick! Här är alla delarna utklippta!

Har hunnit klippa ut tre olika! så nu ska det bara sys så får vi se hur det blir!
Bilder på färdigt reultat kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Linda Carlsson

Hallå,

d turkosa me vita blommor på hade även kunnat bli fina hawaii shorts till pöjks!! Även d prickiga tygerna!!

Kram

2009-06-26 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0