Kusin vitamin

Min kusin Tina är bäst på att fynda och komma
på alla möjliga konstiga ideèr.
En dag var hon inne i tapet affären och då frågade
hon vad dom gjorde med alla gamla tapet böcker?
Hon fick till svar att dom slängdes. Förfärligt tyckte hon!
(märks att hon är släkt med morfar...=))
Så hon tog hem en himlans massa! Säkert massor till
sig själv, sen fick mamma jätte många som hon har tagit
med till dagis och sen tog jag hem så nu har jag klippt
massor i perfekt storlek till scrapbooking album!
Så nu får jag snart åka hem till mamma igen och
klippa upp resten! =)

Här är några av dom jag har klippt ut.
Fina va?
Det är ju toppen för det går åt många om man
ska göra ett album och dom är ganska dyra om
man köper dom lösa.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Att du orkar..;)

2010-06-01 @ 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0