Kurt

I onsdags var jag, milo och en jobbarkompis på stoff och stil i Gbg. Jag var lite orolig för milo är ju inte roligast att ha med sig i affärer... Men jag tänkte att vi börjar med mc donalds när vi kommer ner så kan han springa runt och leka lite efter att ha suttit still i bilen i en timma. När vi kommer ner visar det sig att det inte finns något lekrum där!! Katastrof! Men som tur va så fick man en jättefin leksak i happy mealen, en liten mjukis tvättbjörn. Milo blir ju alltid jätte kär i sina mjukisdjur och så även i denna! Det först han sa var han han skulle få sova i sängen, han får snart inte plats där själv. Tvättbjörnen fick namnet Kurt.
För övrigt var han super duktig i affären! Jag hade tagit med mig hörlurar som jag satte i mobilen sen satt han i kundvagnen och tittade på you tube :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0