Virk Virk Virk Virk

Har helt fastnat i virkandet! Är så himla svårt
att sluta när man väl har börjat!
Jag som borde sy dom där j***a gardinerna!

Just nu håller jag på med den här sjalen. Måste
lägga på ett kol nu inför julmarknaden! Sålde
faktiskt jätte många förra året!
Då tog jag 150 kr för dom, tjänade ju typ inget på det...
Det är dyrt med garn!!!
Funderar på att ta 200 för dom i år istället, undrar
om det är för dyrt? Vill ju inte behöva ta
med mej alla hem igen men ändå så vill man ju
inte "ge" bort dom.


Här är dom ända två som blev kvar från
förra året. Tror jag hade åtta stycken så det
var ju ganska bra!
Tycker den understa har väldigt härliga höst färger!

Var en sväng på Stick in förut och köpte
mer garn! Tänkte göra några i den gråa skalan,
det är ju snyggt!
Affären har flyttat in i Oden huset nu för dom har
tydligen haft nån vatten läcka, men jag hoppas dom
stannar där för det blev jätte bra och det kan
behövas lite nya affärer i Oden!

Nä nu är det väl bara att bita i det sura äpplet
Och gå å sy på gardinerna så dom blir klara nån gång!
Ska försöka hinna till mormor sen å hämta några vinterjackor
för nu börjar de änna bli kallt! Tur att hon har
en extra lägenhet när man har ont om plats =)


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Vilka fina! Vad duktig du är hjärtat! Den där rosa stod det väl änna Lotta på va? ;-)

2009-10-02 @ 13:52:20
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/
Postat av: Josefin

ja men du vet Lotta då får man ta sej till Hjärtum å julmarknaden! men du älskar ju den byn så i år kommer du väl?? =)

2009-10-02 @ 17:11:44
URL: http://princeandprincess.blogg.se/
Postat av: Lill Maria

vad fina dom blir! gör många nu så jag hinner köpa en på julmarknaden! :)

2009-10-08 @ 11:35:49
Postat av: Charlotta

eeeeh... eeeeh... julmarknad? i hj... hjärtum? haha! no no, det kommer aldrig hända :-D Jag åker till maxis julmarknad istället... det där söta jultorget är som gjort för att lämna Calle på medans jag handlar... Och så passar du barnen bland leksakerna :-D

förresten så har jag inget körkort så jag kna inte ta mig till hjärtum :-D

2009-10-12 @ 23:33:34
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0