Namngivning!

Nu har vi haft namngivning hela helgen lång!
Eftersom min släkt är gaaaanska stor så delade vi upp
det hela och hade släkten på lördagen och kompisarna på
söndagen.
Lördagen bjöd på super fint väder, jätte varmt var det!
Vi hade lånat ett party tält av moster Eva eftersom det
oftast är regn i sverige...
Men vi tog bort tre väggar på det så vi inte skulle koka
sönder där inne så istället blev det ju som ett jätte parasoll =)

Milo satt och gosade lite med Lucas innan alla
gästerna hade anlänt.

Milo i sin fina dopklänning.

Isället för vatten på huvet fick han en gullig
blomsterkrans!

Sötnos!

Sen blev det smörgåstårta...

och efter det vanlig tårta.

Sen tyckte faktiskt Milo det var dags för
gästerna att gå hem!

Han fick en hel uppsjö av presenter!
Massa roliga böcker att läsa när han blir lite äldre.

En fin tripp trapp stol fick han.

Och en gåstol, han når bara ner med tårna än
men det går nog snabbt tills han kör racer in i väggarna!


Milo hade klippt ut gulliga kort på sig själv
som gästerna fick ta med sig hem.

På söndagen var vi bara 11 stycken, lite lugnare
än lördagen då jag tror vi var 27...


Även denna dag fick ahn massa fina presenter!
Han fick även en alldeles egen krusbärsbuske =)

Tack alla för att ni kom på Milos dag!


Kommentarer
Postat av: mamman

Å vad fina kort! Hoppas på översändning av bilder så jag kan framkalla själv! När jag nu lyckas ladda ner bilder till den där dumma fotosidan....

2010-08-21 @ 12:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0