Söndag

Då var det söndag igen då.
Idag har vi faktiskt grejat lite i trädgården,
inte jätte mycke för Milo tröttnade ganska fort
men lite i alla fall.

Maria på jobbet har varit och hämtat den stora
studsmattan vi hade så nu är den äntligen borta!
Pär strödde ut lite jord och sådde gräs där den stod.
Vi får väl se om det tar sej.

Jag fick äntligen planterat min kaprifol.
Hoppas bara den trivs där så det inte är för bergit...

Milo fick fina prästkragar av Tina på sin
namngivning. Jag satte dom i landet på framsidan, ska
försöka göra i ordning där för det ser så
tråkigt ut.
Det var det vi fick gjort idag. Nu är det bara
rabarberna och krusbären kvar att plantera. Hoppas
jag kan göra det i veckan.

Kolla in pumpan! Den växer massa, ända upp i
taket. Fast jag vet inte om det blir några pumpor...

Milo fick prova sittdelen till vagnen idag.
Han är ju så himla nyfiken så han vill ju inte
ligga ner...
Men detta gillade han! Ser himla liten ut bara.. =)

Den var himla god att äta på med.

Sen åkte Pär till Norrköping för att jobba
så vi får klara oss själva =(
Milo satt lite i gåstolen innan det var dags att sova.

När han hade somnat gjorde jag rövargodis
till mig =)
Det var våran dag det!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Maria P(!)

Klart stora grabben ska sitta i vagnen!! Han går ju miste om hur mycket som helst om han tvingas ligga ner med höga kanter runt om. Så det så..

2010-08-22 @ 23:14:06
Postat av: mamman

Vad kul för honom att få sitta upp! Då blir ju världen lite större liksom.

Vad mysigt med lite rövargodis. Blir den lika god som min?

2010-08-23 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0