Julgran

Igår var vi och köpte julgran och som
vanligt har jag världens finaste gran!
Får väl passa på att njuta för nu dröjer det väl inte
många år för än Milo kommer hem med
massa gräsliga smällkarameller som tvunget
måste hänga i granen.... Suck.



Så här bra inpackad är granen när man
köper den! Super smidigt!

Å så här fin blev den!
Är lite svårt att få till rätt ljus på bilden så
den blir lika fin som i verkligheten... Pär testade
massa olika inställningar igår men hittade nog inte
helt rätt. Fast ganska bra blev det!

Dessa fina fjärliarna köpte jag på
blomsterhallen förra året. Förstår dock inte
varför jag bara köpte ett paket, var fyra i.
Åtta stycken kunde ju vara trevligt...
Ångrar det mycket...

Denna köpte jag förra året på Liseberg.
Där finns ju en bod med massa fina kulor. På
söndag ska vi dit igen så med lite tur kommer
jag hem med en fin till =)





Kommentarer
Postat av: mamman

Ojjj vad fint! Ska bli intressant och höra hur många kulor plutten har sönder....Det måste du förstå att det blir svårt att hålla fingrarna borta! Kram på er!

2010-12-17 @ 18:10:42
Postat av: Robban

Mycket fin o ståtlig gran, o välpyntad med!

Våran är lite mer sparsam men det kanske Thea jämnar ut på jul? ;)

2010-12-18 @ 13:45:20
URL: http://lyckhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0