Vårfestmöte....eller inte!

I lördags skulle vi ha möte om vårfesten
hemma hos Jocke & Alexandra.
Så jag åkte dit som planerat, tyckte Alexandra hade
gjort det så fint med maschaller och ballonger!
Tänkte egentligen inte så mycke på det, kan ju vara kul att
göra det lite extra roligt när man ska ha besök och
så var det ju melodifestivalen med! Bara det
är ju värt ballonger! =)
Men när jag kommer in visar det sej att jag har
blivit lurad! Det var inte alls något möte utan
en äkta amerikansk babyfest! =)
Det var: Alexandra, Gabbi, Martina, Maria och Hilda
som fixat detta! Det hade jag ju inte räknat med precis!

Dom hade gjort en jätte fin blöjtårta!





Det fanns massa olika "presentkort" på tåratan
med. Tex, barnpassning, filmkväll och långpromenad i Hjärtum =)
Sen bjöds det på fin fin middag! Fiskpinnar
och potatismos! =)
Efter middan blev det en liten paus för att orka med
efterrätten. Så i den pausen gipsade dom min
mage så jag alltid kan veta hur stor jag är nu =)


Så här fin blev den! Nu är bara frågan var jag
ska göra av den, funderar på att spraya den i guld
kanske och hänga upp den på väggen. Känns
bara som det är väldigt lätt att göra sönder den...

Sen var det dags för melodifestivalen och den
goda efterrätten. Marängswiss!!
Hade en jätte mysig kväll!
Tack så jätte mycket tjejer!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka mysiga vänner du har!!

2010-02-10 @ 17:30:58
Postat av: Anonym

Men gud vad gulliga dom är!Fina kompisar måste jag säja!!Krama dom från mej...

2010-02-10 @ 18:23:51
Postat av: Maria

Vilken underbar överraskning!! Och vilken tårta! Man får ju nästan en tår i ögat..

2010-02-11 @ 09:14:15
Postat av: Malin

Nämen! Ska du ha bäbis tjejen!? STORT grattis isf! :)

2010-02-25 @ 23:13:49
URL: http://daring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0