Nya växter!

Nu har jag varit och köpt lite nya växter,
så kul!!
Pär tog ner en halvdöd en som stod vid ett litet
berg och så gjorde vi ett litet land där istället.


Fint va? Det är murgröna som ska växa på
den lilla ställningen.

Pär har trimmat i slänten så nästa år ska jag
ha massor av lådor här och plantera i!
Men än så länge har svärfar fixat en låda som jag
har planterat jordgubbar i och en som är i
halvpalls storlek som jag ska ha rabarber i.
Tror även jag ska måla dom någon dag. Vackert!

Jag köpte även en kaprifol.
Är inte färgen helt underbar?!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jättefint blev det. Nu har jag ju sett det på riktigt också...

2010-07-30 @ 15:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0