Nytt in!

Nu har jag äntligen gjort klart mitt nyckelskåp!

Köpte ett skåp på Jysk för 50 rikstaler.
Tror det är meningen att man ska ha kort i det
för det är en glasdörr och tyg i som man kan
fästa korten i.
Jag målade om detta vitt, satte i två lister med
krokar på och limmade på en tapet (samma som vi
har i hallen) och vips så blev det så här fint!

 Sen har jag även köpt ett fint skåp på loppis!
Åter igen var det kusin Tina som har varit i farten.
Jag berättade för henne vad jag ville ha för skåp
och någon dag senare ringde hon och hade hittat ett!
Vi åkte och kollade på det och 450 kronor senare var det
mitt. =) Jag tänkte måla det vitt först men nu kanske
jag vill behålla det som det är. Det får funderas på lite.

Det är ett perfekt skåp med hyllor i! Det är även två rundade
skåp på hörnen.
Här har jag tänkt att jag ska köpa sånnadär fina kalas
kaffekoppar, sånna man bara tar fram på kalas, tunna med
rosa blommor.
Även detta råkade jag nämna för Tina och vips
så hade hon hittat det till mej med! =)


Kommentarer
Postat av: mamman

Jättefint skåp.Där får du plats med en hel del!

2010-10-24 @ 10:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0