Lektäcke

Idag har vi varit på bvc, nu är lilleman
ingen liten skrutt längre!
Hela 69 cm lång och 8420g!! Inte konstigt
man tycker han är tung!
Efter bvc car vi på stan och lunchade med Emma.
När vi kom hem var lilleman jätte trött och
kors i taket han sov längre än 30 min!
Hela en och en halv timma!!
Så under den tiden han jag sy ett lektäcke till han.
Hade köpt ett roligt tyg på Ikea med massa
figurer på och sen sydde jag på fingerdockor från
Ikea på sidorna.
Sydde det i storlek så ett barntäcke får plats i.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jösses vad fina saker du gör Josse!!!



Kram

2010-09-06 @ 21:16:32
Postat av: Mamman

Gud vad gulligt!!

2010-09-07 @ 06:36:12
Postat av: Martina

Herregud du e så pysslig så jag skräms! =D Bra att veta vem jag ska anlita som pysseltant till mina framtida barn...betalar lite extra om jag får säga att det e jag som gjort alla grejer!=)

2010-09-08 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0