Modern!

Nu har jag blivit mordern och skaffat iPhone! Och jag har laddat ner en app så jag kan blogga i mobilen! Så nu ska jag göra ett test.

I lördags hade vi kraftskiva så igår va vi lite slöa, inte milo dock så att de va ju bara att hitta på någon aktivitet annars blir han bara jätte jobbig:) så vi gick till skogen för att plocka svamp och blåbär! När vi kom till vårat vanliga ställe blev vi lite paffa för de fanns ingen skog kvar! Ett stort kalhugge! Å va jag avskyr sånt! Så vi fick gå lite längre tills det dök upp skog igen:) blåbär fanns det gått om men vi hittade bara fyra kantareller.

Sen fick det bli en fika pause och milo nya lunchlåda var med!

Nu blir de spännande att se om jag lyckades få med någon bild i inlägget.


Kommentarer
Postat av: Martina

Gick ju bra, fast inlägget hamnade i fel tidsordning! :)

2012-08-20 @ 18:15:09
Postat av: mamman

Ifon alltså....Ummm det kanske är något...

2012-08-20 @ 18:43:17
Postat av: Maria

Visst är det bra??

2012-08-20 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0