Snö!!!

Å så kom det då äntligen lite snö!!
Vi skulle inte va på dagis för än 11.15 idag så jag
tänkte att vi skulle passa på att vara ute lite innan de, har
ju hört att den inne skulle stanna så länge. Och det stämde ju...
Vi gick ut 8.30! Milo va lite skeptisk till snön först, han visste ju inte riktigt
va de va. Men när jag visade att man kunde kasta snön
gillade han den direkt!
Sen gick vi till garaget och tog fram pulkan!


Å va roligt de va! Han log hela tiden!
Bilderna blev lite suddiga för dom e tagna med mobilen..

Sen kom jag på att dom som bodde här innan hade lämnat
kvar en snowracer under systugan så den rotade jag fram!
Ganska dammig men mycket roligare än pulkan. Den har ju ratt!!
Så jag fick mej ett träningspass imorse, jag fick springa fram och
tillbaka på vägen. Så fort jag slutade hördes det:Igen, igen!! =)

Sen hjälpte han pappa att skotta lite också.


Kommentarer
Postat av: mamman

Å vad roligt för honom att äntligen få åka pulka! Han ser verkligen lycklig ut! Gullepojk!Kram kram kram!

2012-01-11 @ 18:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0