Tillbaka!!

Wihoo!! Nu e jag här igen! Man kan ju tro
att jag har världens mest spännande och upptagna liv
eftersom jag aldrig bloggar längre.. Riktigt så är det inte men
dagarna går fort!
Det har ju hunnit hända en del sen sist, bland annat
har det ju varit jul och vi har hunnit fira tre sånna!
Den första var på julafton då vi va hemma och mamma, christer
och Pontus var här.
På juldan åkte vi hem till mamma istället och då var alla vi syskon
med barn där. Full rulle kan jag lova!
Sen på onsdan var vi hemma hos Pärs föräldrar.
Och gissa vad? Tomten kom alla tre gångerna! Wow liksom!

Så här snygg va Milo på julafton!

Milo var så snäll och hjälpte tomten att dela ut paketen.
konstigt nog var dom flesta till han..

Sen fick tomten en kramsom tack.

Dagen efter kom han igen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad snäll han måste vart Milo.. Nova får skärpa till sig, hon fick bara ett besök av tomten..

2012-01-09 @ 09:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0