Ut med det gamla, in med det nya!

Förr, förra helgen skulle vi åka till Ikea och köpa
en ny säng till Milo var det tänkt, men det sket sig för Pär
ficknjursten...
Milo har vägrat sova i sin säng i ca tre veckor nu..
-Pappas säng!!!! säger han bara.Jag frågade varför
han inte ville sova i sin säng, -BEBIS SÄNG!! grät han då =)
Så idag gjorde vi ett nytt försök att åka till Ikea och den här gången
kom vi hem med en säng! =)
Milo var med och byggde ihop sängen sen bäddade vi, jag hade
köpt ett Blixten McQueen bäddset för att riktigt locka ner han i sängen =)
När han hade fått välling sa han faktiskt att han ville sova i Milos
stora säng!
Vi gick upp och läste en saga, för det får man när man sover i
en stor säng =)
sen satte jag på god natt skivan och gick ut. Då började han gallskrika..
Skit tänkte jag och gick in igen. Men jag ville inte lägga mej brevid, måste ju få ett
slut på det här, e ju omöjligt att hålla sig vaken!
Så jag satte mej på golvet bredvid sängen och det verkade han gå med på.
Men han var tvungen att kolla upp några gånger så jag satt kvar =)
Efter ca 10 minuter sov han!! Trodde inte de va sant!
Dom senaste veckorna har det tagit en timma att lägga han! Hoppas
det fortsätter så här!

Milo och pappan provar sängen.



När Milo blir lite större kan man vända på sängen så blir det
lite som en loftsäng och så kan man ha en myshörna under.Toppen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ser nästan ut som om pappan uppskattar det mer än sonen..

2012-01-22 @ 13:52:33
Postat av: mamman

Å så mysigt det ser ut!

2012-01-22 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0